.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعویق مجدد انتخابات هیات فوتبال مازندران

شنیده ها حکایت از تعویق چندین باره مجمع انتخابات هیات فوتبال استان مازندران دارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از سایت شمال ورزشی شنیده شده انتخابات هیات فوتبال مازندران برای تعیین رییس آن که تا کنون چند بار به تعویق افتاده و قرار شده بود در تاریخ دوم بهمن ماه سالجاری برگزار شود  بار دیگر به عقب افتاده است.

اگر چه دلیل تاخیر دوره گذشته نامه نگاری فدراسیون فوتبال اعلام شد اما خبرهای رسیده حکایت از مهیا نبودن استعلام صلاحیت های  فردی کاندیدا های ثبت نام شده دارد.

تا کنون تاخیر در برگزاری مجمع انتخابات هیات فوتبال و حواشی آن در استان مازندران بارها در رسانه های جمعی مورد انتقاد گرفته و معلوم نیست که آیا با روندی که مجامع ورزشی استان با آن دچار شده است انتخابات دیگر هیات ها در زمان مقرر انجام شود.

بر پایه این گزارش چندین هیات ورزشی دیگر نیز در ماه های اخیر با تعویق انتخابات روبرو شده اند که مطمئنا ادامه این روند با توجه به اتمام دوره ریاست برخی افراد در هیات ها می تواند مشکلاتی را برای ورزش مازندران ایجاد کند.

انتظار از مدیر کل و رزش و جوانان مازندران می رود با توجه به اینکه دستور برگزاری مجامع ورزشی در موعد قانونی را صادر نموده نسبت به اجرایی شدن آن نیز اهتمام لازم را معمول داشته باشد.

یادآور می شود در مجمع عمومی هیئت فوتبال مازندران، غلامرضا بهروان، محمد هادی خلردی، حمید رسولی، حسن کیومرثی، عادل روحی، مهدی ابراهیمی، ابوالفضل خواجه محله و حسین مکارمی ثبت‌نام کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.337 seconds.